Om alle collega's te informeren over de vernieuwing van de opleiding Business Studies, bracht Hogeschool Inholland een magazine uit: het BigBangSBlad. Daarin wordt tekst en uitleg gegeven over de voortgang van de onderwijsvernieuwing, die gedurende twee jaar wordt vormgegeven. De Coalitie verzorgde de volledige productie van dit magazine.
Ontwikkelingen die maken dat de opleiding tegen het licht gehouden wordt, zijn onder meer digitalisering, verdere flexibilisering van de arbeidsmarkt en internationalisering. In het eerste jaar (studiejaar 2020-2021) heeft het ontwikkelteam van Inholland ingezet op de (onderwijs)visie en het formuleren van de kerntaken waar Business Studies voor opleidt.
De volgende stap is het concretiseren en implementeren hiervan in het onderwijs. Dit gebeurt in het studiejaar 2021-2022, zodat met ingang van 2022 de opleiding in vernieuwde vorm wordt aangeboden. Daarbij worden uiteraard de docenten en stafleden nauw betrokken. Om hen op de hoogte te brengen van de voortgang én van hoe het vervolg eruitziet, is het BigBangSBlad gemaakt. Deze titel is ontleend aan het BigBangS-model, dat als leidraad dient bij de ontwikkeling en verdere inrichting van de opleiding.
De Coalitie verzorgde de interviews, fotografie, vormgeving en begeleiding drukwerk/verzending voor dit blad, dat vóór de zomervakantie bij alle betrokkenen op de mat moest liggen. Dat is gelukt, zodat iedereen zich in de zomervakantie in/bij kon lezen over de aanstaande veranderingen binnen de opleiding.