Sinds 2018 produceert De Coalitie business-to-businesspagina Goede Zaken. Inmiddels verschenen er al meer dan 100 pagina's in Haarlems Dagblad en IJmuider Courant. Daarnaast timmert Goede Zaken online steeds meer aan de weg via site en social media. Afgelopen jaar werden verder met succes de eerste lunchbijeenkomsten gehouden onder de naam Goede Zaken Exclusief. Ook in 2020 'doet' De Coalitie weer Goede Zaken.
2020 wordt het derde jaar waarin Goede Zaken onder de vlag van De Coalitie verschijnt. Naast het werken aan een inhoudelijke interessante en relevante pagina, richten we ons het komende jaar op de productie van themapagina's. Daarbij valt te denken aan thema's als duurzaamheid, arbeidsmarkt en startups, of aan pagina's over specifieke branches.
Een ander speerpunt voor 2020 is het vergroten van de online aanwezigheid van Goede Zaken, door middel van website, nieuwsbrief en social media. Dit doen we in samenwerking met online marketingbureau SDIM. Verder smaakten de in 2019 opgezette lunchbijeenkomsten bij Restaurant Brouwerskolkje naar meer, dus daar zullen we in 2020 weer een aantal edities van neerzetten.
Dit alles uiteraard in samenwerking met onze partners. Want dat blijkt toch elke keer te zijn wat we het leukste vinden: het leggen van zinvolle contacten en dwarsverbanden met en tussen ondernemers, onderwijs en overheid, zodat iedereen Goede Zaken doet.
Meer weten? Mail: tempelaar@decoalitie.nl