Wereldwijd aandacht media

Wereldwijd aandacht media

Gepubliceerd op 09-12-2014, 10:19
Van de managementklassieker Business Model Generatie werd in november 2014 het één miljoenste exemplaar verkocht. De productie van het door Alexander Osterwalder en Yves Pigneur geschreven boek was in handen van CEO Patrick van der Pijl van Business Models Inc. uit Amsterdam. De Coalitie verzorgde voor hem een internationaal mediatraject rond de verkoop van het één miljoenste boek. Met daarbij een sterk accent op de VS, Europa en Azië waar vooral de business pers er veel aandacht aan besteedde. Zo maakten alleen al in China tientallen websites melding van het nieuws.
Lees verder
De Coalitie en NV Haarlem

De Coalitie en NV Haarlem

Gepubliceerd op 24-09-2014, 14:04

De Coalitie stond mede aan de redactionele en uitvoerende basis van de laatste NV Haarlem.  Deze talkshow voor en door ondernemers stond dit keer geheel in het teken van 3FM Serious Request. De twee presentatoren Fred Postma (Centrummanager Haarlem) en Jaap Sluis (De Coalitie) interviewden voor een met 400 bezoekers nagenoeg volle Kleine Zaal van de Philharmonie diverse gasten zoals Wilbert Mutsaers, zendermanager 3FM en Jeroen den Tex van het Rode Kruis.

Lees verder
 

Hardt voor de Zaak

Gepubliceerd op 20-02-2014, 11:15
Mensen met hart voor de zaak. Die ook hard voor de zaak durven te zijn. Klantgerichte ondernemers doen hun voordeel met zulke werknemers. Maar hoe krijg of houd je klantgerichtheid tussen de oren? Welke mentaliteit is daar voor nodig? Hoe breng je als baas jouw personeel op dat specifieke en o zo belangrijke punt in beweging? Onze goede relatie TerSprake biedt bedrijven en organisaties advies en ondersteuning op dit specifieke vakgebied. Tijdens een met steun van De Coalitie opgezet congres wordt op donderdagmiddag 3 april gesproken over vooral de praktische kanten van klantgerichtheid. Dat gebeurt mede tijdens een door Jaap Sluis van De Coalitie te presenteren talkshow. Ook wordt op 3 april de uitslag bekend gemaakt van een groot landelijk publieksonderzoek door Maurice de Hond naar plussen en minnen in klantgerichtheid. Aanmelden voor Hardt voor de Zaak kan via de website van TerSprake.
Lees verder
Magazines voor Het Schoter en Haarlem-Kennemerland

Magazines voor Het Schoter en Haarlem-Kennemerland

Gepubliceerd op 30-10-2013, 11:33

Deze week ploft zowel bij scholengemeenschap Het Schoter als bij voetbalclub Haarlem-Kennemerland een splinternieuw magazine op de mat. Het toeval wil dat de school en de club beiden hun ingang aan de Sportweg in Haarlem-Noord hebben.

Lees verder
Brandnieuwe website voor Brand New Leisure

Brandnieuwe website voor Brand New Leisure

Gepubliceerd op 25-10-2013, 15:35

Brand New Leisure (BNL) is een nieuwe speler in de wereld van entertainment en leisure. Met twee nu al redelijk spraakmakende projecten in Nederland en aansluitend naar verwachting ook internationale activiteiten. De Coalitie verzorgde de inhoud van de recent gelanceerde website van BNL.

Lees verder
Veel aandacht voor een nieuw kloosterleven

Veel aandacht voor een nieuw kloosterleven

Gepubliceerd op 25-10-2013, 15:31

Bennebroeker Juan Christoffels wil het leegstaande Luciaklooster in zijn dorp behouden. Hij kwam met een plan om in het pand appartementen en herenhuizen te bouwen. De zusters Franciscanessen, die het klooster bezitten, boden hem tot eind januari 2014 de kans om het project  rond te maken. De Coalitie bedacht voor Christoffels een mediatraject. Mede dankzij veel aandacht in de regionale en landelijke pers meldden zich in korte tijd ruim 350 belangstellenden.

Lees verder
 

De verbindende kracht van De Coalitie

Gepubliceerd op 21-06-2013, 11:30
'Als je niet kunt delen, kun je ook niet vermenigvuldigen', luidt een bekende tegeltjeswijsheid. Klinkt prachtig natuurlijk, maar hoe maak je het waar? Nou gewoon, door mensen bij elkaar te brengen onder het genot van een kop koffie of glas bier. Bij De Coalitie houden we er van om dwarsverbanden te leggen en relaties met elkaar in contact te brengen wanneer we raakvlakken of goede samenwerkingsmogelijkheden zien.
Lees verder
 

Mediabegeleiding EF Education First

Gepubliceerd op 12-06-2013, 10:04
Als wereldwijd marktleider op het gebied van internationaal onderwijs heeft EF Education First veel te melden. Ten dele gebeurt dat via uiteenlopende media. De Coalitie zorgt daarbij voor advisering en ondersteuning zoals redactionele begeleiding bij het maken van persberichten en het landelijk verzenden van die berichten. EF Education First trok recent de aandacht van media met de zogenoemde EF English Proficiency Index. Dat is een internationale ranglijst voor Engelse taalvaardigheid. Nederland staat nummer 3 op een lijst van 54 geteste niet-Engelstalige landen. Het onderzoek van EF Education First werd in de pers breed belicht.
Lees verder
«  16  17  18  19  20  21  22  »